pezeshkyarA

پزشکی

pezeshkyarA

پزشکی

درمان استرس

۱-پیدا کردن کار جدید مورد علاقه
این یک تغییر بزرگ است. محل کار بزرگترین منبع استرس برای همه افراد شاغل است. اگر شغلی دارید که باعث آسیب فیزیکی و جسمی شما می شود به سراغ پیدا کردن شغل جدید بروید. در ابتدا باید به فکر این باشید که چطور استرس خود را کاهش دهید اما اگر موفق نشدید بهترین کار تغییر شغلتان است. تغییر شغل ممکن است در ابتدا اضطراب آور باشد ولی در دراز مدت ارزشش را دارد.
۲-یک برنامه ورزشی جدید را شروع کنید
یک برنامه جدید و مفید ورزشی به عنوان یک کاهش دهنده ی استرس عمل می کند. ورزش باعث می شود که بدن شما اندورفین (هورمون شادی) بیشتری تولید کند که خلق و خوی شما را بهتر می کند و کمتر به نگرانی های روزانه فکر می کنید. یوگا و تای چی اثر خیلی مفیدی دارند فقط باید آن ها را منظم انجام دهید. اگر خود را ملزم کنید که ورزش انجام دهید ذهن شما هم پیروی خواهد کرد.
۳-خواب
بزرگسالان به طور متوسط ​​۷ تا ۹ ساعت خواب در شب نیاز دارند. اگر شما استرس داشته باشید به احتمال زیاد ساعت و کیفیت خوابتان کم خواهد شد و خود این باعث افزایش استرس در شما می شود؛ بنابراین شما باید خود را مجبور کنید که زودتر به رختخواب بروید. یوگا یا مدیتیشن می تواند به شما در یک خواب با کیفیت کمک کند. قبل از خواب تلفن همراهتان را خاموش کنید و به جای اینکه به صفحه نمایش تلفن همراهتان زل بزنید کتاب بخوانید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد